UK

KRUPS ЗАБЕЗПЕЧУЄ
МОЖЛИВІСТЬ РЕМОНТУ

ЧИ МОЖЛИВИЙ РЕМОНТ ВАШОГО ПРИСТРОЮ?

Де знайти артикул?

Заповніть, будь ласка, поле корректно. Наприклад - EA907831

ЩО ОЗНАЧАЄ МОЖЛИВІСТЬ РЕМОНТУ 10 РОКІВ?

Krups зобов'язується забезпечити можливість ремонту пристрою по всій Європі протягом 10 років

KRUPS НА ВАШОМУ БОЦІ

Наші пристрої розроблені так, щоб їх легко можна було ремонтувати, розбирати і збирати.

Велика кількість запасних частин зберігається на спеціальному складі (40 000 артикулів зберігаються у Франції для Європи) для того, щоб кожен ремонт здійснювався з найменшими витратами.

10 years

Інженери Krups вносять зміни в конструкцію пристроїв завдяки оперативному зворотному зв'язку, щоб нове покоління продукції було ще простіше ремонтувати. Затверджується кожна нова модель для отримання логотипу "можливість ремонту 10 років".

ДЕЯКІ ЦИФРИ

10 years

10

років

Krups зобов'язується підтримувати наявність всіх запасних частин практично для всіх пристроїв у середньому протягом 10 років після покупки.

5,7 мільйонів запасних частин

на площі 15 000 m²

Щоб гарантувати негайну поставку запасних частин, половина цього запасу була збережена на майбутнє для продукції, виробництво якої припинилося.

Вартість ремонту пристрою, як правило, менше вартості його заміни за рахунок зниження ціни на запасні частини (у середньому на 30% з 2012 р). Ремонт не змінює якість пристрою і знижує забруднення навколишнього середовища.

** Понад 95% пристроїв, що поставлені Grope SEB в Європу в 2016 р є придатними до ремонту (з них 22% економічно доцільно ремонтувати за винятком випадків потреби заміни однієї або двох деталей, що не постачаються).

Знайти сервісний центр

МОЖЛИВІСТЬ РЕМОНТУ – ЦЕ ЛЕГКО

При відвідуванні авторизованого сервісного центру несправна частина Вашої пристрою Krups може бути оперативно замінена

Це допомагає забезпечити ремонт пристрою протягом гарантійного терміну і довгих років після його закінчення

ЗD ДРУК, ЩОБ ЗРОБИТИ РЕМОНТ ПРОСТІШИМ ТА ВИКОРИСТОВУВАТИ ТОВАР ДОВШЕ

Для забезпечення постачання деяких пластикових запасних частин протягом терміну використання пристрою, Krups з травня 2016 року випробовує перші пристрої, що відремонтовані з використанням запасних частин, які надруковані на 3D-принтері

‘‘

"Сьогодні ми розуміємо, що це продукція, яка заслуговує на довге життя"

Алан Потро – Директор із задоволення клієнтів

Дивитись інтерв'ю